Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w godzinach od 7:30 do 15:30 w siedzibie Inspektoratu. Praca w biurze przy komputerze.
Zakres zadań
- prowadzi księgi rachunkowe w zakresie przygotowywania dokumentów finansowych, kompletuje, wprowadza dane do systemu, weryfikuje poprawność danych
- sporządza roczne plany rzeczowo-finansowe w tym budżetu zadaniowego
- rozlicza dochody jednostki oraz wydatki w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, badań kontrolnych i monitoringowych oraz w zakresie bezpieczeństwa żywności i pasz, wystawia dokumenty sprzedaży, rozlicza zawarte umowy cywilno-prawne
- przygotowuje dane do sporządzenia sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań
- prowadzi ewidencję składników majątku, sporządza sprawozdania GUS organizuje i nadzoruje pracę przy inwentaryzacji
- Dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- Wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego regulowania zobowiązań
- Sporządza sprawozdania budżetowe i finansowe oraz wprowadza je do systemu TREZOR
- Sporządza plan dochodów i wydatków budżetowych, zarządza rocznym harmonogramem wydatków oraz sporządza miesięczne zapotrzebowania oraz prognozy na środki finansowe w systemie TREZOR
- Na bieżąco analizuje wykonanie planu finansowego, przygotowuje wnioski o zmiany i przesunięcia w planie
- Nadzoruje gospodarkę funduszem płac w zakresie sporządzania list płac, naliczania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań
- Kieruje zespołem ds. administracyjno-finansowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub ekonomiczne studia podyplomowe (przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości) lub średnie ekonomiczne: ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej (przy jednoczesnym spełnieniu wymogu posiadania co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości)doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego staż pracy w księgowości budżetowej co najmniej 2 lata pracy (udokumentowany
świadectwem pracy).
- umiejętność interpretowania przepisów prawa i stosowania w praktyce
- znajomość m.in. ustawy o służbie cywilnej, o Inspekcji Weterynaryjnej, o rachunkowości, prawo zamówień publicznych
- umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych, obsługa informatycznego systemu TREZOR, obsługa systemu Bankowości Elektronicznej
- samodzielność, dokładność, umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Powiązane
Powiązane oferty pracy:
Główny księgowy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu
kujawsko-pomorskie / Toruń
Warunki pracy Czas pracy do uzgodnienia. Częsciowo praca zdalna. Zakres zadań Księguje operacje finansowe w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej. Przygotowuje dyspozycje środkami pieniężnymi w celu terminowego regulowania zobowiązań...