Ogłoszenie numer: 10186367, z dnia 2025-09-03
Klient portalu Praca.pl
Główny Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Opis stanowiska
- Wsparcie zespołów sprzedażowych i obsługi klienta.
- Pomoc techniczna przy zawieraniu umów ubezpieczeniowych.
- Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych.
- Organizacja cyklicznych spotkań sprzedażowych.
- Prowadzenie instruktaży, warsztatów i coachingu w oddziałach.
Wymagania
- Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta w instytucjach finansowych.
- Bardzo dobra znajomość produktów finansowych i ubezpieczeniowych (życie, majątek, emerytury, inwestycje).
- Umiejętność stosowania technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta.
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/treningów.
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: ubezpieczenia, ekonomia, finanse, bankowość).
- Biegła obsługa MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie.
- Pracowniczy Program Emerytalny (7% finansowane przez pracodawcę).
- Prywatną opiekę medyczną.
- Do 50% zniżki na ubezpieczenia.
- Benefity: karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe.
- Elastyczne ubezpieczenie grupowe na życie.
- Dostęp do szkoleń cyfrowych i programów rozwojowych.
- Programy wellbeingowe i sekcje sportowe.
- 4 godziny wolnego w dniu urodzin.
- 2 dni wolontariatu pracowniczego w roku.
Powiązane
Powiązane oferty pracy:
Coffee Market Expert with Czech or Slovak
Concentrix
kujawsko-pomorskie / Toruń
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Klient portalu Praca.pl
kujawsko-pomorskie / Toruń
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...