- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym personelem
- Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem
- Dbałość o porządek i standardy ekspozycyjne
- Dbałość o rozwój kompetencji pracowników
- Przygotowywanie dokumentów miesięcznych
- Motywowanie pracowników
- Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową
- Współpraca z kierownikiem regionalnym w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Salonu - wg wskazań standardów i procedur obowiązujących w sieci
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Jesteś zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów
- Łatwo nawiązujesz kontakty
- Cechuje Cię kreatywność, przyjazne usposobienie oraz cierpliwość
- Chcesz się rozwijać
- Znajomość trendów i zainteresowanie modą będą dodatkowym atutem
- umowa o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy
- zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowozatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.
Powiązane
Powiązane oferty pracy:
Kierownik Salonu
Klient portalu Praca.pl
kujawsko-pomorskie / Toruń
Zarządzanie salonem sprzedaży Motywowanie i integrowanie zespołu w ramach wspólnej pracy i coachingu Dbałość o realizację planów sprzedaży, w tym aktywna obsługa naszych Klientów zgodnie ze standardami Praca ze wskaźnikami sprzedażowymi Codzienna...
Kierownik Salonu Sprzedaży
Villaro
kujawsko-pomorskie / Wąbrzeźno
Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy Osiąganie ustalonych celów sprzedaży Zarządzanie zespołem Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Utrzymanie standardów prezentacji produktów Wspieranie rozwoju...