Główne obowiązki:
- obsługa administracyjno-finansowa projektów o charakterze międzynarodowym,
- współpraca z pracownikami oraz studentami w ramach obsługiwanych projektów,
- doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów mających na celu umiędzynarodowienie, w tym organizacja spotkań informacyjnych,
- przygotowywanie i weryfikacja wniosków projektowych pod kątem formalnym,
- sporządzanie rejestrów i ewidencji w zakresie przydzielonych zadań,
- prowadzenie polityki informacyjno – promocyjnej Działu.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, co najmniej na poziomie B2,
- biegła znajomość obsługi komputera, w tym MS Office,
- znajomość zasad opracowywania wniosków, kosztów kwalifikowalnych, sprawozdawczości,
- wysokie zdolności organizacyjne,
- komunikatywność i otwartość na współpracę,
- samodzielność, sumienność i dokładność,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w przygotowywaniu i/lub realizacji projektów finansowanych ze środków UE,
- certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego,
- znajomość środowiska administracyjnego uczelni.
- zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
- dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
- dofinansowania do karty Multisport,
- dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek
wychowania przedszkolnego, - dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
- preferencyjnych pożyczek.
Powiązane
Powiązane oferty pracy:
Referent / specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim
UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera
kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
referenta / specjalisty w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim CM UMK Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór...
Pracownik administracyjny z językiem angielskim
Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski
kujawsko-pomorskie / Toruń
zarządzanie dokumentacją w języku angielskim, współpracę z firmami i instytucjami na całym świecie, operacyjne wsparcie w tworzeniu i rozwijaniu zagranicznych spółek, tłumaczenie dokumentów w obu kierunkach: polski–angielski, monitorowanie budżetu...