- Administracja i utrzymanie rozwiązań backupowych w Banku
- Prace rozwojowe i utrzymanie dokumentacji w ramach zarządzanego środowiska
- Udział w projektach biznesowych realizowanych przez Bank
- Współpraca z firmami zewnętrznymi
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość rozwiązań backupu (Avamar/Networker)
- Wiedza z zakresu monitorowania i strojenia wydajności środowiska backupu
- Zdolności organizacyjne i analityczne
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność szybkiego uczenia się i poznawania nowych technologii teleinformatycznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją
- Znajomość systemów monitorowania typu Zabbix
- Znajomość technologii chmurowych (AWS, Azure)
- Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT
- Pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
- Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- Równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
- Pracę hybrydową
- Pakiet benefitów:
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Opieka stomatologiczna
- Program emerytalny
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Dofinansowanie wakacji dzieci
- Platforma do nauki języków
Powiązane
Powiązane oferty pracy:
Specjalista ds. Procesów i Systemów
Poczta Polska S.A.
kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
Miejsce pracy: możliwość pracy na terenie całego kraju Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: wykonywanie analizy systemowej i projektowej zmian zgłoszonych dla systemów wytwarzanych i rozwijanych w PPSA, analiza oraz rozwiązywanie...