Hub.Tech to jeden z liderów branży biotechnologicznej opierający swoją działalność na nowoczesnych i bezpiecznych dla środowiska rozwiązaniach.
Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- Zarządzanie dokumentacją pracowniczą (umowy, świadectwa pracy, aneksy)
- Śledzenie i rozliczanie czasu pracy oraz absencji
- Nadzorowanie przestrzegania terminów badań lekarskich
- Obsługa programu Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK)
- Przygotowywanie list płac i ich weryfikacja
- Współpraca z ZUS i Urzędem Skarbowym oraz inne raportowanie
- Tworzenie raportów i zestawień
- Pielęgnowanie wizerunku firmy oraz dbanie o komunikację
- Wykształcenie w obszarze kadr, płac, finansów lub pokrewnym
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość systemów kadrowo-płacowych
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Samodzielność, terminowość i umiejętność organizacji pracy
- Skłonność do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań
- Doświadczenie w pracy z systemem Comarch Optima
- Pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Umowę o pracę
- Pakiet narzędzi pracy
- Wsparcie w rozwoju zawodowym poprzez szkolenia i kursy
- Ubezpieczenie na życie i dodatkowe świadczenia socjalne
- Elastyczne godziny pracy
- Rabaty na produkty i usługi firmy oraz wiele innych benefitów
Powiązane
Powiązane oferty pracy:
Specjalista
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy
kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
Warunki pracy praca przy komputerze w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie siedziba WITD w Bydgoszczy mieści się w pomieszczeniach na IV piętrze w budynku bez windy. Zakres zadań prowadzi całość spraw kadrowych związanych z zatrudnieniem: zawieraniem, zmianą...
Specjalista
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
Warunki pracy Praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, nie związana z wysiłkiem fizycznym, przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Wymaga częstych kontaktów telefonicznych, mailowych, bezpośrednich. Nie...