Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją (kontakt z firmami zewnętrznymi np. warsztaty, serwisy, myjnie, hurtownie motoryzacyjne).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym, dwuosobowym w budynku A (wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3.
W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Zakres zadań
- prowadzi dokumentację związaną z użytkowaniem samochodów służbowych Urzędu w celu zapewnienia odpowiedniego świadczenia usług transportowych na rzecz Kierownictwa oraz pracowników Urzędu;
- prowadzi ewidencję, analizuje i kontroluje karty eksploatacji pojazdów służbowych, miesięcznie je rozlicza zgodnie z kartą kontroli i zużycia paliwa w celu wypełnienia zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa;
- prowadzi ewidencję napraw pojazdów i sporządza kosztorysy ich napraw w celu prawidłowej eksploatacji użytkowanych pojazdów;
- zgłasza szkody komunikacyjne w pojazdach do firm ubezpieczeniowych w celu wypełnienia zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa;
- przygotowuje zapotrzebowanie dotyczące zakupu opon, płynów, żarówek i innych artykułów, monitoruje terminy przeglądów technicznych pojazdów służbowych Urzędu w celu spełnienia warunków określonych w przepisach prawa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie (kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej, kopia świadectwa dojrzałości)doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy);
- Znajomość przepisów: ustawy służbie cywilnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ruchu drogowym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks pracy
- Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
- Kompetencje niezbędne: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, myślenie analityczne, asertywność, odporność na stres
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Umiejętności dodatkowe: współdziałanie w grupie