Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, nietypowe godziny pracy (obsługa uroczystości państwowych i innych wydarzeń organizowanych przez wojewodę), permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji
np. przedsiębiorstwa).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym w budynku B (wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3.
W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Zakres zadań
- rejestruje korespondencję wpływającą do Biura Wojewody w komputerowym systemie zarzadzania dokumentami i zadaniami pracowników e-Dok, przekazuje korespondencję zgodnie z dekretacją dyrektora Biura Wojewody i monitoruje jej realizację, wysyła korespondencję, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji w Urzędzie;
- przekazuje polecenia dyrektora Biura Wojewody pracownikom Biura Wojewody. Informuje klientów urzędu o terminach i sposobie załatwiania spraw, w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
- realizuje zadania związane z zakupami dokonywanymi na cele reprezentacyjne wojewody;
- zapewnia obsługę recepcyjną posiedzeń, narad i spotkań organizowanych przez wojewodę, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi wojewody;
- prowadzi z wykorzystaniem elektronicznego systemu Rejestracji Czasu Pracy ewidencje wyjść pracowników biura w godzinach pracy, rejestr nadgodzin oraz sporządza okresowe zestawienia nieobecności w pracy. Przygotowuje dokumenty związane z wyjazdami służbowymi pracowników biura, w celu zapewnienia prawidłowej pracy biura;
- uczestniczy w obsłudze uroczystości państwowych i innych wydarzeń organizowanych przez wojewodę, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi wojewody.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie (kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej, kopia świadectwa dojrzałości)doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej lub w prowadzeniu sekretariatu, (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy)
- Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Kompetencje niezbędne: dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, odporność na stres, asertywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języków obcych: jeden z oficjalnych języków Unii Europejskiej na poziomie B2
Powiązane
Powiązane oferty pracy:
Inspektor
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
Warunki pracy Na stanowisku nie przewiduje się wystąpień publicznych oraz pracy poza siedzibą urzędu. Praca na stanowisku inspektora ds. rozliczeń MPS nie wymaga wysiłku fizycznego oraz nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy....
Inspektor
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o...